Гройсман пропіариться у ЗМІ за 3 державні мільйони

Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету міністрів України 24 квітня і 18 травня уклав три угоди про надання рекламних послуг на загальну суму 3,16 млн гривень.

Про це пишуть Наші гроші з посиланням на систему держзакупівель ProZorro.

Зокрема, ФОП Сохар Орест Тарасович (так звуть керівника інтернет-видання «Обозреватель» Михайла Бродського) за розміщення реклами у регіональних ЗМІ впродовж року дадуть 1,61 млн гривень, із яких 1,03 млн гривень піде на друковані ЗМІ, а 580 тис. гривень – на інтернет-видання.

У випадку інтернет-видань йдеться про чотириразовий вихід рекламних блоків обсягом 3-5 тисяч знаків. Найдорожче коштує вихід на сайті телеканалу ZIK за 8,3 тис. гривень, а найдешевше – на сайті «Репортер Запорожья» за 390 гривень.

Що стосується друкованих ЗМІ, то найбільша сума у 56 тис. гривень піде на чотириразовий вихід у запорізькій газеті «МИГ» чорно-білих рекламних блоків АЗ розміром 250х204 по 14 тис. гривень за вихід.

ТОВ «ОРТ Медіа» (засновники Денис Кейнс і Петро Куркчи), своєю чергою, отримає 1,55 млн гривень за друк і розміщення реклами «про хід реформ уряду та здобутки у цій сфері» на 410 щитах, призмах і сітілайтах із прив’язкою до супермаркетів та центральних вулиць обласних центрів упродовж травня.

Найдорожчими є щити/призми у Львові по 7,68 тис. гривень на місяць (248 гривень на день) та в Києві по 7,28 тис. гривень на місяць (235 гривень на день).

Як відомо, прем’єр-міністр Володимир Гройсман обіцяє подальше підвищення пенсій.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *