В мережі оприлюднили інформацію щодо купівлі авто співробітниками НАБУ

У соціальній мережі активісти викрили схеми за якими деякі співробітники НАБУ купляють у своє володіння авто. Активісти наголошують «секретність не повинна стати прикриттям для розкрадання правоохоронцями бюджетних грошей»
«В грудні 2016 року співробітник НАБУ, який підписався в договорі купівлі-продажу автмобіля як Роман Таірович Алімов, отримав в касі новоствореного антикорупційного органу 990 000 гривень для покупки на вторинному ринку автмобіля, який згодом мав використовуватися співробітниками НАБУ для оперативних потреб. Наголошуємо, що отримав готівкою в касі. Без проведення тендеру на покупку автмобіля і дотримання жодних подібних процедур. О’кей. Можемо списати це на те, що в них там є якась умовна «дев’ятка», на потреби якої кошти виділяються готівкою через касовий ордер без тендерів. 28 грудня 2016 року співробітник НАБУ Р.Т. Алімов придбав у громадянина України Г. автомобіль марки Land Rover, 2010 р.в., кузов №SALLMAME4AA329885, р.н. АА8344КА, що засвідчується договором купівлі-продажу транспортного засобу №8047/2016/269323 від 28.12.2016 року. При знятті автмобіля з обліку в договорі купівлі-продажу автмобіля в документі була вказана ціна за автомобіль в розмірі 149 000 гривень 00 коп. Згодом до договору було внесено зміни ручкою від руки і ціну змінено на 988 765 гривень 00 коп. Відчуваєте різницю: 988 765 – 149 000 = 839 765 грн. Отже, в даному випадку: 1. Співробітники НАБУ грубо порушили правила проведення публічних закупівель, що є неприпустимим, бо їхня функція полягає власне в боротьбі з такими зловживаннями; 2. Договір про купівлю автомобіля, який знаходиться в сервісному центрі РСЦ МВС, суттєво відрізняється від того, який був поданий в якості звіту до каси самого НАБУ. В примірнику, який там залишився, фігурує вартість 149 000 гривень. Тобто співробітники НАБУ купили автомобіль за 149 000 гривень, а по звітності його провели за 988 765 гривень. Різниця становить 839 765 гривень. (Навіть співробітники митної служби Державна фіскальна служба України при махінаціях з розмитненням Мерседеса для дружини прем’єра Гройсмана (Volodymyr Groysman) «зекономили» менше – 600 000 гривень). Такий приклад далеко не єдиний в практиці розпоряджання коштами в НАБУ. Такі дії посадових осіб НАБУ стали можливими лише завдяки повній безконтрольності цієї структури. Єдиний орган, який має право нагляду за НАБУ – це Державне бюро розслідувань. Чому не працює ДБР? Бо робота ДБР може різко ускладнити життя НАБУ. ДБР — це такий собі Дамоклів меч, який поки ніхто не хоче підвішувати. Можна тисячі разів говорити про непереборні труднощі, але для запуску ДБР потрібна політична воля. Судячи з усього, до президентських виборів ДБР запрацювати не зможе. І це не об’єктивна реальність, а частина чиїхось суб’єктивних домовленостей. Тож залишається сподіватися лише на аудит НАБУ, який має бути проведений наприкінці поточного року. Хоча й аудит може стати частиною політичних домовленостей. Якщо згадати нічні візити «незалежного» директора НАБУ Ситника до Президента Порошенка. Також нещодавно Перший заступник Голови СБУ Павло Демчина повідомив, що директор НАБУ Артем Ситник підписує документи для оформлення оперативних талонів на автомобілі преміум-класу, які, з його ж слів, не належать ані НАБУ, ані його агентам чи детективам. Зокрема, мова йшла про автомобіль Porsche Cayenne, оформлений на матір агента Катерини, котра стала відома суспільству через провальну операцію НАБУ з затримання заступника Голови Державна Міграційна Служба України. Автор: Микола Тарасенко Джерело: Антикор

admin

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *